Sean, wat doe je voor RoadGuard?
Ik zit in het RoadGuard team van Eurocross en ben dus één van de medewerkers die vragen van klanten en bergers beantwoordt. Erg leuk om te doen! Hoewel we nu ruim een jaar onderweg zijn met RoadGuard komen we nog weleens een probleem tegen dat zowel voor de berger als voor ons nieuw is. Maar samen komen we er altijd uit!
Wat kan er in jouw ogen beter?
Het mooie aan RoadGuard is dat een berger een melding van A tot Z zelf kan afhandelen. Wij hoeven eigenlijk niet in actie te komen. Toch komt het nog vaak voor dat we een berger bellen met de vraag of hij de melding heeft gezien en of de monteur de melding kan accepteren. Dat is jammer want we willen natuurlijk dat de klant zo snel mogelijk in zijn of haar app kan zien dat hulp onderweg is. Dan is het natuurlijk wel noodzakelijk dat de monteur de app ook bij zich heeft.
Heeft de berger ook baat bij het snel accepteren van de melding?
Natuurlijk wil de berger ook dat de klant snel geholpen wordt. Daarnaast is het voor de berger goed om te weten dat, vanaf het moment dat de melding is aangenomen in de app, hij minimaal een loze rit uitgekeerd krijgt. Voorafgaand aan dat moment kan de klant namelijk nog kosteloos annuleren en krijgt de berger niets.
Wil je nog iets anders kwijt?
Over het algemeen verloopt de communicatie tussen ons en de bergers erg goed. Dat maakt het erg leuk om voor RoadGuard van Centraal Beheer te werken!
